Saturday, February 13, 2010

.:selamat pengantin baru:.

salam alaik.
segala puji bagi ALLAH rabb sekalian alam.

esok 14 feb. ada apa dengan 14 feb?? valentine?? ape kelas sambut valentine. dah lapuk. islam mana ada valentine. islam menganjurkan institusi perkahwinan. kahwin best ke? tak tahula. saya masih single. tak tahu bagaimana rasanya kahwin. siapa2 yg dah kahwin sila bagi pendapat ye. hehehe. :P

esok 14 februari 2010. selamat pengantin baru kepada miss nurul hidayati. since esok dia kahwin, so hari ni kena panggil miss lagi. esok baru panggil madam.:)
miss hidayati merupakan ex-lecturer biology 3 aku sem lepas. bio 3 ( genetics, taxonomy, biotech and enviromental biology)ni apa yg aku paham ttg bio 3. hehehe. kalau silap tolong betulkan. miss hidayati juga instructor bersama lab aku. instructor aku miss siti hajar. tapi disebabkan digabungkan dgn group lain, so terpaksalah tgk muka miss hidayati 7 jam seminggu. penat betol. setiap hari jumpa miss. hehehe. tapi miss tetap cool. best belajar dengan miss :P. bodek bermula.
kelas paling happpening ialah bio 3. asyik gelak je. hehe. ape2 pn esok miss dah jadi hak milik orang lain. dah bukan milik kami lagi.

selamat pengantin baru miss hidayati
shukran jazilan 'ala ilmu yg diberikan.

-kesian shake tak dapat pegi kenduri miss- (^_^)

salam alaik.

2 comments:

M Syakirah said...

kesian????hey!!i enjoy spending every single precious time wit my family tau!!!walaupun susah hati x bce phy..huhuhuhuhu...send my reagrd to miss...(sori taip x btol..pk inai..huhuhu)

sham moduLLus said...

ceh nak inai jugak. bawak cfs tau. aku pn nak rase jari ni merah jugak.